حرف دل ...

تنهاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

3نفر هستند که بدون هیچ چشمداشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود

حرف دل ...

 

نمیدونم ...

 

 

شایدم میدونم و نمیدونم ... !

 

خیلی وقت بود دلم می خواست یه عالمه گریه کنم و نمیتونستم ، ولی همین پنجشنبه هفته پیش بود که بغضم رو شکستم ...

 

اونقدری سبک شده بودم که فکر کردم دیگه دلم نمیگیره ...

 

ولی نه ...!

 

بازم دلم گرفته ... آره خیلی گرفته ...

 

بازم می خوام گریه کنم ...

 

بازم می خوام بغضم بشکنه ...

 

بازم می خوام خدا رو صدا بزنم ...

 

بازم می خوام خدا رو حس کنم ...

 

بازم می خوام به خدا نگاه کنم ...


خدایا تنهام نذار ...   


   



لينك باكس پيشرفته لينك من  (ثبت رایگان لینک و افزایش بازدید)

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 22 / 4 / 1390برچسب:, ] [ 20:26 ] [ elnaz ] [ ]